جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

پرسپولیس جام حذفی را هم از دست می‌دهد؟

  • کد خبر: ۱۰۳۸۷۸
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
پرسپولیس جام حذفی را هم از دست می‌دهد؟
پرسپولیس بعد از تساوی مقابل هوادار در وضعیت بد روحی و روانی قرار گرفته است و هیچ بعید نیست که این باشگاه جام حذفی را هم از دست بدهد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با ۲ امتیازی که پرسپولیس در بازی با هوادار از دست داد، ممکن است فاصله این تیم با استقلال در صورت پیروزی امشب آبی‌ها مقابل پیکان به عدد ۸ افزایش یابد. پرسپولیس تا قبل از بازی با هوادار ۶ امتیاز از رقیب سنتی عقب بود، اما حالا در وضعیتی است که احتمال دارد فاصله امتیازی بیشتر شود. این وضعیت در پرسپولیس سال‌های اخیر کاملا بی سابقه است. سرخ‌ها که ۵ فصل پی در پی قهرمانی را در لیگ تجربه کرده‌اند وحتی سابقه دبل در فصول رویایی خود را هم دارند، حالا در وضعیتی به سر می‌برند که ممکن است جام حذفی را هم بعد از کمرنگ شدن شانس قهرمانی درلیگ برتر از دست بدهند. پرسپولیس هفته آینده باید در جام حذفی مقابل تیم آلومینیوم اراک بازی کند که بعید است بازی آسانی مقابل این تیم داشته باشد. حضور مهدی رحمتی روی نیمکت آلومینیوم اراک برحساسیت‌های این بازی خواهد افزود و شاید پرسپولیس در آن روز شکست دیگری را درکارنامه خود به ثبت برساند و بعد از سال‌ها حتی یک جام هم به دست نیاورد. تنها راه پرسپولیس برای خروج از این بحران فکری ساختن دوباره بازیکنان است که مشخص نیست زمان کافی در انتظار گل محمدی و همکارانش باشد یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->